Monday, July 6, 2009

TRANSFORMERS 2 : Revenge Of The Fallen







Isnin (26 Jun) aku cuti... masa tengah berehat kat rumah (after settle semua hal yg patut) Amal sms ajak g tengok movie ni... dia ajak aku ngan Azlan sekali... Masa menonton adalah tayangan jam 530ptg kat Metrowealth (Riverside Kuching). Aku yg kepenatan tersasar dari masa janji untuk jemput Azlan ngan Amall (very sorry for that) tertidur sbb penat sgt... but thank god tak lepas waktu tayangan



Aku bukan lah penggemar filem aksi atau robotik mcm ni, tp aku ok jugak kalau sekadar menonton. Mula2 agak boring namun pertengahan cerita aku kira not bad... Menarik apabila filem aksi ini punya unsur humour yg blh buat aku gelak.



Berbaloi bayar untuk harga tiket tengok movie ni sbb pengolahan yang menarik. Seperti dpt rasa robot2 itu wujud sehinggalah filem ini tamat aku dapati filem yg realistik masih on the top of my list...



Kesimpulan movie ini menarik untuk d tonton sebagai hiburan tapi bukanlah untuk aku hayati sepenuhnya... moment dlm filem ini cukup untuk aku rasa segar tp belum cukup untuk aku berfikir secara lebih realistik. Overall i still had a good time.... Movie ini memang menarik walaupun jiwa aku bukan untuk cerita yg sebegini....


Lepas nonton kitaorg gi makan kat SCR Express. Leka bercerita tak sedar balik umah dah lebih jam 10pm....







2 comments: