Monday, June 22, 2009

Me & Blog...

(PHOTO WITH AZLAN)

Akhirnya aku punya blog sendiri...kerap jgk dgr member tanya if i had any tp skrg jawapan aku dah berbeza dari sebelum ni....

Aku dah sedia nak kongsi cerita... dah sedia nak bagi org explore dan kenal....
Kalau dulu jawapan standard malas nak punya blog sebab takder benda nak dicerita walhal banyak dlm hidup kita yg perlu kita kongsi...

Apa yg aku rasa sekarang dah jadi penting dan tak salah kalau nak dikongsi....
Lupakan kepada yg suka nak baca atau tidak tp yang pasti aku nak punya kebebasan untuk suarakan apa yg aku rasa.... kerana aku jugak punya hak untuk rasa suka dan tidak....

Thanx to Azlan Mohamed for welcoming me to this world and for those yg sudi singgah to this page i promise u something more than a rubbish....

From my heart lets share something REAL...

5 comments: